Ikot suka you :*

Hye semuaaaaa *peace sambil smile :))) Comey nyer korang nie, ecececece malu lettuw :D Haa, ari nie aku x taw nak cite pasal ape tapi aku nak kongsi dgn korang semua . Law awek-II cun nie, mesti suke laa cite nie . Kaum adam, pun ape kurang nyer . hehehe . Ok-II, korang tahu x kalau-II ade seseorang nak @ suke kat korang eh ?? x tahu ?? Ok, dah tahu tu dk diam dah k ^_* . Nie haa aku nak kongsi laa macam kte nak tahu dye suke ke x . Ciri-II nyer adalah . . . . . . . . !!! Jeng jeng jeng, hahahaha *gelak jahat -,,-
1 - Yang tidak pernah memberi alasan .

2 - Yang selalu mendoakan kamu meskipun kamu dah bahagia bersama orang lain .

3 - Yang selalu bertanya khabar melalui kamu sendiri atau orang lain .

4 - Yang selalu ada di saat kamu perlukan seorang meskipun kamu tidak menginginkan                                                                 kehadirannya .

5 - Yang setia menunggu .

Sebenar nye banyak lagi tapi tu berdasarkan pengetahuan aku . Terpulang pada pengalaman korang kan . Nie hanya suke-II jer . Xde kena mengena dgn yang mati k . hehehe K lah, aku caw dulu . Bye semua, muachhh muachhh muachhh :*


No comments:

Post a Comment