Aku Yang Kau Sakiti

Syukur Alhamdulillah setelah ape yang terjadi pada diri ku selama nie dapat mematangkan diri aku . Sekali lagi aku di uji oleh Allah S.W.T supaya aku mengambil iktibar atas ape yang terjadi sebelum nie . Aku di uji dengan kehadiran seorang lelaki yang cukup sempurna bagi aku . Kami berkenalan dalam laman facebook . Dye yang berusaha meyakinkan diri ku lalu aku termakan kata-kata manis nya . Kami pun mula lah berkenalan . Dye juga selalu mengambil berat pasal aku & keluarga . Di awal permulaan aku tidak punya ape-2 perasaan namun setelah berminggu-2 berkenalan, timbul lah perasaan sayang . Hari demi hari kami selalu contact tanpa rasa jemu . Namun setelah sebulan lebih berkenalan, hubungan kami di uji . Masalah yang kami alami tidak terlalu besar tapi dye yang cepat bersangka buruk pada aku membuatkan aku dengan terpaksa menyuruhnya meninggalkan aku . Dye yang tidak berfikir panjang lalu bersetuju . Maka hubungan aku dengan nya terputus di tengah jalan . Dye yang aku kini sayang membuat keputusan tanpa memikirkan apa akan berlaku selepas nie . Aku yang terpaksa menerima keputusan nya walaupun ade sedikit kecewa & kesal dengan tindakan nya .


Hari demi hari aku belajar untuk terima kenyataan yang kami tiada ape-2 hubungan lagi . Dye yang menyatakan bahawa dye masih sayangkan aku, masih memerlukan aku . Semua itu bukan mudah untuk aku terus percaya pada dye . Aku harap semoga aku tidak lagi memikirkan dirinya . Bukan sebab aku benci tapi aku tidak mahu hati aku terus-terusan sakit mengenangkan kenangan kami . Mungkin hubungan kami terlalu singkat tapi aku tetap sayangkan dye .


Dye pernah datang ke rumah untuk berjumpa dengan ibu bapa aku & itu salah satu sebab aku semakin percaya yang dye terlalu sayangkan aku . Ibu bapa ku juga suka dengan sikap nya yang pandai mengambil hati mereka . Aku harap tiada orang sepertinya muncul dalam kehidupan aku selepas ini .


Okayy, sudaa cukup sudaa cite aku hari ini . Bosan asyik fikirkan dye . Chill jew ana :') Insya-Allah ~



No comments:

Post a Comment